Pierwszy punkt sprzedaży zegarków traser® w Polsce uruchomiony – Doliński Watch Service.
29 marca, 2019Zdjęcia do pierwszego filmu reklamowego marki traser®
29 kwietnia, 2019
Timex Group to nie tylko zegarki marki Timex. Firma ma w swojej ofercie bardzo szerokie i różnorodne portfolio zegarkowe. Versace, Nautica, Guess to tylko niektóre z marek oferowanych przez amerykańskiego producenta i dystrybutora. W Polsce od ponad 20 lat dział regionalny oddział marki – Timex Group Polska Sp. z o.o., na zlecenie którego PRO WATCHES przygotowało szkolenia, mające na celu przybliżenie rynku zegarków szwajcarskich. Firma ma bowiem plany rozszerzenia zakresu dystrybucji o kilka nowych marek zegarkowych ze znakiem „swiss made”.
Na szkoleniu omawialiśmy tendencje oraz dane analityczne dla rynku zegarków szwajcarskich, a także wykazaliśmy czynniki mające na nie wpływ. Istotną kwestią była też zmiana tendencji i nawyków zakupowych konsumentów, jak również najważniejsze wyzwania stojące przed dystrybutorami marek zegarkowych w naszym kraju.
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.