Ekipa Pro Watches

Krótko o nas.

Paweł Biernacki



Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 14 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem. Przez niespełna 8 lat był Szefem Działu Zegarków w firmie Jubitom. Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił ponad 300 osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.

Autor przewodnika wiedzy po zegarkach, który napisał dla pracowników Jubitomu, a który to potem przewodnik został rozszerzony i udoskonalony za sprawą współpracy z Pawłem Kamińskim.

Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”.


Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były w portalach branżowych. Poniżej linki do wybranych publikacji i wywiadów:


Rozmowa z założycielami PRO WACTHES o kondycji branżyzegarkowej w Polsce (Zegarki i Pasja)
Polacy inwestują w zegarki (Rzeczpospolita)
Wywiad z Pawłem Biernackim - kierownikiem generalnym ds. zegarków sieci JUBITOM (TimeAndWatches.pl)
Polski rynek zegarków w 2016 roku oczami dystrybutorów i właścicieli salonów (CH24.pl)
Polski rynek zegarków oczami dystrybutorów i właścicieli salonów (CH24.pl)
Kultowe marki Audemars Piguet Royal Oak (CH24.pl)
Ulysse Nardin - nie tylko freak (Watchtime.pl)
Time to meet Carl F. Bucherer (CH24.pl)
Time to meet Carl F. Bucherer - Katowice (CH24.pl)

Paweł Kamiński



Praktyk zarządzania i coachingu. Od dekady związany z systemami sprzedaży dóbr luksusowych o specjalizacji zegarki i biżuteria. W latach 2013 – 2014 jeden z najskuteczniejszych sprzedawców dóbr luksusowych w kraju. Doświadczenia sprzedażowe skutecznie wykorzystywał potem jako współzarządzający działem zegarkowym w sieci Jubitom. Obserwator i uczestnik rozwoju wielu marek zegarkowych w Polsce.

Dzięki zamiłowaniu do zegarków oraz nieszablonowemu podejściu do technik sprzedaży, ma na swoim koncie wiele cykli szkoleniowych, zarówno technicznych jak i produktowych. Najwięszym atutem szkoleń była wiedza praktyczna, łatwa do zastosowania w pracy sprzedawcy. Współautor "ABC zegarków" - podręcznika dla firmy Jubitom, współautor szkoleń „Techniki Sprzedaży” dla branży dóbr luksusowych, współautor „Watch Training Day” dla firmy Jubitom.

Specjalista z zakresu merchandisingu użytkowego. Brał udział w planowaniu i aranżacji przestrzennej wielu salonów zegarkowo-biżuteryjnych. Doskonale sprawdził się jako budowniczy zespołów sprzedażowych, dla którego czynnik ludzki jest zawsze fundamentem rozwoju każdego przedsięwzięcia.

Marki, z którymi współpracowaliśmy:


Nasze atuty, którymi wspierać będziemy Twój biznes:


Rzetelność

Do każdego powierzonego nam tematu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Zaufanie klientów jest dla nas największym wyróżnieniem, dlatego też stale o nie zabiegamy a jeśli już je pozyskaliśmy, pielęgnujemy z odpowiednią troską.


Kompetencja

doskonała znajomość rynku zegarkowego w kraju i na świecie pozwala nam realizować nawet najbardziej ambitne zadania. Posiadamy zarówno odpowiednie narzędzia, jak i umiejętności aby przeszkolić i zmotywować Twoją załogę, pomóc dobrać odpowiednie portfolio dla Twojego sklepu, pokierować Twoim biznesem abyś uniknął wielu błędów, na których skazani są debiutanci. Dobierzemy Ci strategię do Twoich planów, byś mógł szybciej spodziewać się oczekiwanego sukcesu.


Doświadczenie

W branży dóbr luksusowych pracujemy od 14 lat, zdobywając umiejętność handlu prestiżowymi markami zegarkowymi, jak Omega, Ulysse Nardin, IWC, Tag Heuer jak również pomagając rozwinąć się w sieci sprzedaży detalicznej ponad 50 innym brandom w rożnym przedziale cenowym. W swoim dorobku mamy liczne szkolenia z zakresu handlu dobrami luksusowymi, sztuki prezentacji towaru, obsługi serwisowej oraz innych zagadnień dedykowanym doradcom klienta branży dóbr biżuteryjno – zegarkowej.


Relacje

Ciężko rozpocząć jakikolwiek biznes bez odpowiednich relacji, znajomości, kontaktów. Nasze „know-how”w tym zakresie budowane było latami. Nasi znajomi mogą się stać więc i Twoimi znajomymi, a może i nawet partnerami w biznesie. Przekonaj się!


Specjalizacja

Spośród setek firm szkoleniowych na rynku my skupiamy się na jednym segmencie – dobrach luksusowych, a konkretnie zegarkach. W tym czujemy się mocni i dlatego nie rozpraszamy uwagi na inne sektory, kiedy mamy wiele do powiedzenia i pokazania w bardzo szczególnej branży. Nie pałamy się tworzeniem lub głoszeniem teorii. Tym czym się zajmujemy, robimy w oparciu o wieloletnie doświadczenie, praktykę, na bazie konkretnych i sprawdzonych rozwiązań.