Podpisanie umowy dystrybucyjnej z marką Charles BowTie
15 sierpnia, 2019Oficjalna premiera filmu reklamowego „Czas by służyć”, poświęcona zegarkom traser®
30 sierpnia, 2019
Niczym „Zosia-Samosia”, tak i w przypadku strony, przedstawiającej świat marki traser® zdecydowaliśmy się, że i w tym wypadku zrobimy ją od początku, na swoich warunkach i według naszego planu. Nie chcieliśmy powielać szablonu międzynarodowej strony www.traser.com. Zależało nam na pokazaniu zegarków nie tylko poprzez najwyższej jakości zdjęcia lub filmy nagrywane w technologii 4K, ale także w kontekście technologii, procesu produkcyjnego, które sprawiają, że zegarki z logo traser® uważane są za synonim czytelności i wytrzymałości na większości kontynentów. Czy nam się to udało? Oceńcie sami. Zapraszamy do świata zegarków taktycznych na link
www.traser.com.pl
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.