Szkolenie z zegarków marki Epos
30 października, 2019Jak motywować ludzi do pracy i co zrobić żeby pracowali wydajniej? Bez dodatkowych kosztów!
9 stycznia, 2020
W urokliwym Karpaczu, u stóp Śnieżki szkoliliśmy pracowników firmy Brylant, do której należy sklepu
zegarek.net oraz sieć sklepów Harff.
W czasie 3 dni szkoleniowych skupiliśmy się na technikach obsługi klienta w sklepie z zegarkami i biżuterią, skutecznym budowaniu relacji z klientem oraz rozwiązywaniu najczęstszych problemów pracowników salonów jubilersko-zegarkowych.
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.