AKCJA: Wielkie Liczenie Marek Zegarkowych
10 kwietnia, 2020Zegarki Charles BowTie zdobyły nominację do konkursu Influencer’s Top w kategorii „style”!
27 kwietnia, 2020
PRO WATCHES wraz z ekspertami z firmy Antologic uruchamia projekt WATCH OUT! Ma on na celu zbadanie potrzeb przemysłu zegarkowego odnośnie nowoczesnych technologii.
Antologic zajmuje się dostarczaniem i wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań programowych dla wielu sektorów gospodarki. Firma może poszczycić się realizacjami dla międzynarodowych przedsiębiorstw, będących często liderami w swoich segmentach rynkowych.
PRO WATCHES świadczy usługi konsultingu eksperckiego, wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu znajomości rynku zegarkowego.
Projekt WATCH OUT! powstał by dowiedzieć się, jakie wyzwania stoją obecnie przed producentami zegarków? By przekonać się, w jakim stopniu korzystają oni z dorobku nowoczesnych technologii informatycznych? Czy postęp technologiczny traktują one jako sprzymierzeńca czy jako trudność, z którą niełatwo im się mierzyć?
- Na tym etapie projektu zapraszamy do wypełnienia anonimowej ankiety przedstawicieli firm produkujących zegarki. Na ich podstawie, wspólnie z naszymi partnerami z PRO WATCHES, przygotujemy opracowanie, mające nam pozwolić dogłębniej poznać stopień wykorzystania rozwiązań informatycznych jak również kanałów marketingowych, jakimi są chociażby social media – zaznacza Krzysztof Ryk, Chief Operations Officer w Antologic. - Przed nami kilka miesięcy zbierania danych, ale wierzymy, że praca ta pozwoli nam szczegółowo zdiagnozować najważniejsze wyzwania branży zegarkowej.
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.