Geneza rabatu
29 maja, 2020PRO WATCHES wyłącznym dystrybutorem zegarków marki U-BOAT w Polsce!
14 sierpnia, 2020
Rynek zegarkowy bardzo dotkliwie odczuł skutki epidemii. Prawie wszystkie firmy produkujące zegarki musiały zweryfikować swoje plany i postawić nowe cele. Jeszcze kilka miesięcy temu dało się słyszeć pomruki zadowolenia, wynikające z rosnącej krzywej produkcji i sprzedaży. Teraz krzywa znalazła się gdzieś daleko pod nogami, głęboko pod progiem rentowności. Powoli jednak odżywa. Jak długi będzie proces odbudowy? Nikt obecnie nie wie? Jest zdecydowanie za wcześnie, aby przewidywać przyszłość branży zegarkowej i snuć daleko idące prognozy. Przyszłość nie jest pewna, ale nie jest też pozbawiona nadziei. Odczuwają już to wyraźnie sklepy internetowe. Dla nich przyszłość rysuje się co najmniej obiecująco.
O obecnej sytuacji na rynku zegarkowym. O różnicach, jakie dzielą Polskę z pozostałymi krajami Europy. O mentalności polskiego konsumenta i o wielu innych kwestiach rozmawialiśmy na łamach "Gazety Wyborczej" wraz z przedstawicielami sieci sprzedaży zegarków oraz reprezentantami mediów branżowych. Powstał ciekawy obraz współczesnego rynku zegarkowego. Kto ciekaw szczegółów-zapraszamy do lektury!
Czytaj artykuł