Zdjęcia do pierwszego filmu reklamowego marki traser®
29 kwietnia, 2019Podpisanie umowy dystrybucyjnej z marką Charles BowTie
15 sierpnia, 2019
W życiu każdej firmy są pewne kroki milowe, które decydują o jej rozwoju. Dla PRO WATCHES dużym osiągnięciem i wyróżnieniem było podpisanie umowy z właścicielem jednej z największej sieci salonów biżuteryjno – zegarkowych w Polsce – Briju 1920 Sp. z o.o. Dynamika rozwoju salonów z szyldem „Briju” jest imponująca. Rocznie przybywa średnio 10 nowych placówek hanldowych, a sieć liczy obecnie 70 punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
W czerwcu ruszyliśmy z projektem „Silni w zegarkach” dedykowanym wybranym salonom. To prawdopodobnie największe przedsięwzięcie szkoleniowe z zakresu zegarków w Polsce. Każda z załóg odbędzie bowiem szkolenie trwające 13.... dni. Oczywiście cały projekt rozłożony jest w czasie, a pierwsza tura zakończy się w listopadzie.
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.