Strategia rozwoju
Recepta na sukces w sprzedaży. Krok po kroku.
Jaka jest Twoja strategia prowadzenia biznesu? Co chcesz osiągnąć i kiedy? Czy posiadasz wszystkie narzędzia do realizacji tego celu? Czy wiesz, jak to zrobić?
Jeśli na wszystkie powyższe pytania odpowiedziałeś szybko i sprawnie, to znaczy, że prowadzisz biznes w sposób przygotowany i planowy. Należą Ci się słowa uznania, ale pamiętaj, że każdy system można udoskonalić. Jeśli odpowiedzi sprawiły Ci problem, to znak, że nie wszystko może być dopracowane. Że Twoja strategia nie jest w pełni gotowa. A przecież rynek samych zegarków luksusowych (w cenie powyżej 13 000 zł) w Polsce w 2019 roku to tort o wartości 500 milionów złotych. Jest się więc czym dzielić.Czym jest strategia?
To szczegółowo rozpisany plan działania. To system akcji, jakie trzeba przeprowadzić, by zrealizować dany cel. Każda z nich musi być umieszczona na osi czasu i wykonana w pewnej kolejności. Strategią rządzi bowiem porządek. Tutaj zawsze „coś” z „czegoś” wynika.
Dobra strategia wskazuje także trudności i zagrożenia mogące pojawić się przy realizacji danego celu, ale jednocześnie podpowiada ich optymalne rozwiązanie.
Najważniejsze trzy filary strategii to: Produkt, Pracownicy i Klient.
Pomożemy w:
- W doborze portfolio zegarkowego
- Wskazaniu alternatyw dla danego typu produktu
- Aranżacji powierzchni wystawienniczej pod kątem skuteczności sprzedaży
- Prezentacji produktu według zasad merchandisingu danej marki
Co zyskujesz?
- Szybciej rotujący towar i większe zyski
- Salon zyskuje renomę i rozpoznawalność
- Przyciągasz uwagę Klientów estetyką i przejrzystością wystawy
- Masz lepszy przegląd możliwości, jakie daje rynek zegarkowy. Wiesz więcej.
Pomożemy w:
- szkoleniu pracowników z zakresu: technik sprzedaży i negocjacji z klientem, pozyskiwania zaufania Klienta i budowania z nim trwałych relacji, wiedzy produktowej, przedstawiając najważniejsze rzeczy przydatne przy sprzedaży, prostego serwisu zegarmistrzowskiego
- tworzeniu planów rozwoju dla sprzedawców (przywiązanie do miejsca pracy)
- tworzeniu optymalnych form motywowania sprzedawców
- prezentacji produktu według zasad merchandisingu danej marki
Co zyskujesz?
- Sprzedawców, którzy stają się najlepszymi ambasadorami Twojego salonu
- Więcej domkniętych transakcji
- Wyższą skuteczność sprzedaży
- Klienci zaczynają wracać, gdyż czują się lepiej obsłużeni
- Większą pewność i sprawność pracowników
- Przywiązanie pracowników do firmy i lepsze morale
- Skuteczniej konkurujesz z innymi jakością i poziomem obsługi
Pomożemy w:
- Analizowaniu potrzeb oraz motywacji zakupowych klientów
- Budowaniu skutecznych kanałów komunikacji z klientem
- Tworzeniu programów lojalnościowych
- Tworzeniu systemów obsługi klienta
Co zyskujesz?
- Większą odwiedzalność salonu
- Bogatszy koszyk sprzedaży
- Sieć klientów, dla których będziesz skuteczniej kierować akcje promocyjne
- Lepsze postrzeganie marki i salonu w oczach klienta
- Większą liczbę pozytywnych rekomendacji ze strony klientów
- Wiedzę do kogo i jak kierować reklamę