Polska prezentacja z okazji 30-lecia marki traser® oraz 50-lecia mb microtec w Niederwangen
1 października, 2019Szkolenie dla zegarek.net
20 listopada, 2019
Na zlecenie firmy Chronoonline Sp. z o.o., oficjalnego dystrybutora marki Epos w Polsce, PRO WATCHES przegotowało i przeprowadziło szkolenie dla załóg mających w swoim portfolio zegarki tego rodzinnego, szwajcarskiego brandu. Na szkoleniu najważniejszą kwestią była nie historia marki, czy też walory techniczne zegarków, ale temat skutecznej sprzedaży tych wyjątkowych czasomierzy. Dlatego też wiele uwagi poświęciliśmy korzyściom płynącym z zakupu zegarka z logo Epos na tarczy oraz wskazaniu argumentów sprzedażowych, na jakich powinni się skupić profesjonalni doradcy. Jednym słowem: praktyka wzięła górę nad teorią.
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.