Treningi i szkolenia
Praktyka czyni mistrza.
Proces doskonalenia zawodowego jest konieczny, jeśli planujemy osiągnięcie ambitnych celów. Dobrze wyszkolony personel jest pewniejszy siebie, sprawniejszy i bardziej zmotywowany do działania. Jeśli nie zagwarantujemy ludziom odpowiedniego przygotowania merytorycznego oraz nie skorygujemy złych nawyków, nie możemy spodziewać się pozytywnych efektów.
Żaden sportowiec nie wygrał nigdy zawodów bez wcześniejszego przygotowania. Każdy bowiem musi trenować, szkolić się, doskonalić, by móc się liczyć w wyścigu. Naszą dyscypliną jest sprzedaż, celem jak największy zysk i lojalność klientów, wygraną – wzrost sprzedaży i umocnienie pozycji salonu na rynku zegarkowym. A Ty, co już zrobiłeś,by Twój zespół był jak najlepiej przygotowany do osiągania zwycięstw?Kilka faktów, o których warto pamiętać.
58%
Polaków uważa, że najlepiej zostanie obsłużony w stacjonarnym sklepie specjalistycznym i to w nim dokona zakupu.
81%
konsumentów ceni sobie dokonanie zakupu w sklepie stacjonarnym, ponieważ otrzymują produkt od ręki.
79%
klientów ceni sobie fachową poradę w sklepie stacjonarnym.
Dlaczego opłaca się inwestować w pracowników?
Komu oferujemy swoje usługi?
Przed rozpoczęciem szkolenia
Dzięki takiemu podejściu, zamiast szkolenia robionego „z szablonu”, zawsze otrzymujesz szkolenie na jakim Tobie zależy! Będzie ono uwzględniało Twoje potrzeby. Będzie skutecznym narzędziem w rozwoju Twojej firmy.
W Pro Watches oferujemy kilka cykli treningowych z zakresu:
I. Wstęp do sprzedaży, czyli co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz skutecznie obsługiwać?
Cel szkolenia
Człowiek w branży
- Zwrócenie uwagi jak istotnym elementem jest planowanie oraz wyznaczanie sobie celów.
- Jak mierzyć swój rozwój osobisty: metody i podpowiedzi.
- Określenie najważniejszych cech Doradcy Idealnego.
- Najważniejsze fakty o rynku dóbr zegarkowych w Polsce i na świecie
- Pokazanie możliwości rozwoju, jakie stwarza przed sprzedawcą rynek zegarkowy..
- Pokazanie prawdziwych motywów zakupowych klientów w branży zegarkowej..
Czego nauczy się sprzedawca?
- Wyznaczania sobie celów sprzedaży
- Metod weryfikacji procesu rozwoju samego siebie.
- Pozna najważniejsze cechy Doradcy Idealnego, by móc sprawdzić nad czym musi popracować w pierwszej kolejności
- Będzie umiał optymalnie wykorzystać wszelkie narzędzia, jakie oferuje dana marka do sprzedaży
- Zacznie traktować miejsce pracy jako pole do samorealizacji i rozwoju.
- Będzie chciał osiągać lepsze wyniki sprzedaży, gdyż pokażemy mu, że to się opłaca.
- Zyska lepszą orientację w branży zegarkowej.
II. Savoir-vivre w sprzedaży, czyli jak sprawić, aby klienci nas lubili i chcieli do nas wracać?
Cel szkolenia
- Zmiana sposobu myślenia o kliencie. Klient = (zawsze) możliwość zaprezentowania oferty salonu, wywołanie potrzeby zakupu, okazja do sprzedaży.
- Szczegółowe omówienie każdego etapu sprzedaży, na konkretnych przykładach
- Metody poprawienia wizerunku firmy w oczach Klienta.
- Przedstawienie skutecznych metod negocjacji z klientem
- Zwiększenie stopnia zadowolenia Klienta z obsługi.
- Jak umiejętnie poprowadzić proces serwisowania zegarka.
Czego nauczy się sprzedawca?
- Życzliwego podejścia do klienta, z którym rozmowa powinna zawsze przynieść korzyść dla firmy
- Praktycznych narzędzi nawiązywania kontaktu z klientem, analizy potrzeb, finalizacji transakcji.
- Skutecznych sposobów zjednywania przychylności klientów oraz zdobywania ich zaufania
- Metod ograniczenia rabatu przy sprzedaży
- Wykorzystywania reklamacji jako okazji do zacieśnienia więzi z klientem.
- Będzie chciał osiągać lepsze wyniki sprzedaży, gdyż pokażemy mu, że to się opłaca.
- Radzenia sobie w trudnych sytuacjach serwisowych
III. Znam się na swoim fachu, czyli kompendium wiedzy o zegarkach
Cel szkolenia
- Lepsze poruszanie się sprzedawców w portfolio zegarkowym salonu
- Znajomość najważniejszych faktów dotyczących marek w salonie.
- Praktyczne metody sprzedaży marek ze swojego portfolio.
- Jak nie dać się zaskoczyć konkurencji.
- Ugruntowanie technicznej wiedzy o zegarkach.
- Jak bezpiecznie prezentować towar klientowi. .
- Wykluczenie najczęściej popełnianych błędów przy sprzedaży.
- Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce.
Czego nauczy się sprzedawca?
- Sprawnie rozpoznawać i znać najistotniejsze fakty marek zegarkowych salonu/sieci.
- Wskazywać marki konkurencyjne u innych sprzedawców i umiejętnie przekonywać do swojej oferty
- Jakich argumentów użyć, aby sprzedać zegarek danej marki, lub danego modelu
- Praktycznej wiedzy o budowie i zasadach działania zegarków.
- Jak prezentować zegarki, by ograniczyć ryzyko kradzieży lub zniszczenia towaru.
- Wyeliminuje złe nawyki i przyzwyczajenia.
- Jak stosować zdobytą wiedzę w praktyce.
A co po szkoleniu?
Szkolenia oferowane przez Pro Watches to jedyny na rynku cykl treningowy w tak komplementarny sposób przygotowujący załogi do sprzedaży zegarków. Są one doskonałym sposobem edukacji personelu w kierunku bardziej efektywnej sprzedaży. Nie należy jednak zapominać, że wiedza zdobyta wymaga ćwiczenia i utrwalania.
Dlatego też:
Sprzedawca musi mieć poczucie, że nie zostanie pozostawiany z nową wiedzą. Oferujemy mu wsparcie i możliwość konsultowania zagadnień omawianych na szkoleniach nawet po ich zakończeniu.
po każdym szkoleniu pracownik otrzymuje materiały szkoleniowe z informacjami omawianymi podczas danej sesji treningowej. Jest to praktyczny podręcznik do nauki.
Dajemymożliwość kontaktowania się z nami po szkoleniu wszystkim jego uczestnikom. Przez co najmniej miesiąc odpowiadamy na wszelkie pytania, pomagamy na bieżąco rozwiązać zaistniałe problemy natury sprzedawca – klient.
Istnieje również możliwość odbycia ćwiczeń praktycznych w konkretnym punkcie sprzedaży, by pracownicy mogli testować wiedzę w swoim miejscu pracy.