Dlaczego warto inwestować w pracowników? I jak to robić?
14 stycznia, 2020Koronawirus – z korzyścią dla firmy? Krótki poradnik dla branży jubilersko-zegarkowej
16 marca, 2020
Na początku lutego otworzyliśmy pierwsze kolekcje z wielobarwnymi, radosnymi i niezaprzeczalnie zwracającymi na siebie uwagę zegarkami Charles BowTie.
Już wstępne reakcje klientów pokazały, że 14 modeli z kolekcji Roundel ma szansę na wielki sukces. Nie można bowiem się nie uśmiechnąć, kiedy przymierza się zegarek CHBT na nadgarstek. A uśmiech ten się rozszerza, kiedy Klient dowiaduje się, że za zestaw: zegarek, drugi pasek oraz charakterystyczną muszkę zapłaci zaledwie 390 zł.
Sezon na Charles'a BowTie uważamy za otwarty!
Specjalista w zarządzaniu i sprzedaży zegarków od 10 lat. Posiada praktyczną znajomość technik budowania relacji z Klientem oraz technik sprzedaży, zarządzania sektorem zegarkowym oraz personelem.
Podczas swojej kariery współpracował z ponad 50 markami zegarkowymi, przeszkolił setki osób, korzystając z autorskich programów szkoleniowych.
Twórca programu rozwoju dla marek sektora zegarkowego „Strategia. Planuj mądrze, by móc oczekiwać więcej”. Ekspert sektora zegarkowego, którego wypowiedzi i opinie często cytowane były i są w portalach branżowych.